Flygplansplugg

Standard

Får bara älska att plugga på Korr ibland. Jag tog med Naturkunskapsboken på planet, läste de första kapitlen och skrev HELA första uppdraget (av tre) i kursen. Så otroligt härligt att ha det gjort! Fruktansvärt enkel kurs dock, känns verkligen som att den är gjord för elever som hatar NO och inte riktigt lyssnade på lektionerna i grundskolan. Jag förstår inte att det här ska kallas gymnasienivå för hittills har det inte varit någonting nytt alls… Men jag ska väl inte klaga, det gör ju att det kommer gå snabbt att göra klart kursen och jag får bara vara glad att jag inte behöver genomlida en massa lektioner i ämnet. Bara att bläddra igenom boken lite grann för att fräscha upp minnet och sen skriva och skicka in uppdragen.

synpunkt-1b-100-p

Och det är kanske nu det är läge att uppdatera och lägga till lite att nästa uppdrag inte var lika lätt och faktiskt ganska så väldigt mycket större. Eller så skippar jag det och låter er tro att jag gör hela kursen på en vecka 😉

Ett svar »

Lämna en kommentar